Gelir İdaresi Başkanlığı e-Dönüşüm Uygulamaları Bilgilendirme Semineri

Gelir İdaresi Başkanlığı e-Dönüşüm Uygulamaları Bilgilendirme Semineri

Adana Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odasında, oda mensupları ve Gelir İdaresi Başkanlığı Elektronik Defter ve Belge Yönetim Müdürü Şahin Engin Uysal'ın katılımı ile “Gelir İdaresi Başkanlığı e-Dönüşüm Uygulamaları Bilgilendirme Semineri” ni gerçekleştirdik.

Katılımcılara e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv ile ilgili genel bilgilendirme yapılarak 2017 yılında uygulamaya geçilecek e-İrsaliye ve İhracat Faturaları ile ilgili düzenlemeler direk ilk ağızdan anlatıldı.

Katılımcıların bu konularda merak ettikleri tüm soruların cevaplarını aldıkları etkinliğimizde yeni uygulamaların avantajları ve kullanım yöntemleri anlatılmış oldu.

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından e-Dönüşüm süreçleri hakkında konuklar bilgilendirilirken, Genel Müdürümüz Taylan Portakaldalı ise Bulut Şirket platformu ile, şirketlerin ihtiyacı olan tüm IT çözümlerine bulut teknolojisi üzerinden kolay, hızlı ve maliyet avantajları ile faydalanabileceklerini ve yasal geçerliliği olan elektronik belgelerinin güvenle nasıl saklanabileceği hakkında bilgiler verdi.

Etkinliklerimiz ve güncel mavzuatlarla ilgili duyurularımızı öncelikli takip edebilmek için bizi web sitemiz veya sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.